Гарантія

На які товари надається гарантія?

На всі наші товари надається офіційна гарантія виробника терміном від 1 місяця до 7 років, гарантія вважається від дати продажу, тому зберігайте документ, що підтверджує покупку. 

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).


Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача".

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

- товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.

- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

- збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.


Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі за адресою:

г. Харьков, ул. Академіка Павлова 120ж, c понеділка по п'ятницю (попередньо зв'язавшись з менеджером будь-яким зручним способом)

с 09-00 до 17-00.

При поверненні товару необхідно мати при собі документ, що підтверджує особу. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Харкові, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, за допомогою зручної компанії-перевізника. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.


Куди звертатися за гарантійним та післягарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками. Ви можете звернутися до найближчого сервісного центру. Також ви можете відправити товар до нас, до Харкова, у той же спосіб, яким його отримали, за допомогою зручної Вам компанії-перевізника. Ми відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

- модель;

- серійний номер;

- гарантійний строк;

- дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.


Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний термін, що робити?

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

- товар із повною комплектацією;

- гарантійний талон;

- документ, що підтверджує оплату;

-висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік».


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті якщо:

- порушено збереження гарантійних пломб;

- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;

- неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

- природне зношування або вичерпання ресурсу;

- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання;

- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ) або форс-мажорними обставинами;

- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі, а також водопостачання;

- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;

- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Якщо Ви не знайшли відповіді на своє запитання, задайте його менеджеру в on-line консультації і ми обов'язково відповімо Вам.